Premium Index du Forum

Premium Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Bienvenue 
La guilde Premium est heureuse de vous acceuillir sur son forum
candidature Keohe

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Premium Index du Forum -> Premium -> Candidatures
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
keohe

Masculin
Point(s): 1
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Dim 2 Mai - 15:26 (2010)    Sujet du message: candidature Keohe Répondre en citant

tout d'abord IRL je m'appel: Sean étudiant en lycée géneral série S, j'ai 17 ans.

IG: je joue Keohe un DK impie, humain.

-spé Impie classique optimisé pve : http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Kirin+Tor&cn=Keohe&group=1

-stuff correct (je pense ) full violet enbleme et quelques objets pvp loot sur tora kora mais je n'ai pas trouvé mieux
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kirin+Tor&cn=Keohe .

-au niveau des mêtiers c'est bien simple je n'en ai pas encore commencer.

-add-on utilisé: Omen, recount, perl... les classiques quoi.

-habitué a TS2: pas vraiment car je n'ai pas eu l'occase de beaucoup l'utilisé.

-disponibilité: vendredi soir et tout le weekend ainsi que toutes les vacances scolaires.

-ancienne guilde: aucune, très peut de guilde recherche des dk.

-experience de raid: tout ce qui est Tra, Kora, edc10/25 et ony10/25, je n'ai malheureusement jamais eu l'occasion de rentré dans icc.

-PC: HP dv7-2260ef-->processeur intel core 2duoP7450, 4giga de ram,carte graphique ati readon hd 4650.

-motivations: une guilde sans réstriction de co qui raid sans prise de tête ni histoire de gamins.

-3qualités: calme, intelligent(ou pas), maitrise de sa classe.

-3défaults: inpulsif à par ça demandé a ma copine Wink

voila c'est a peu près tout ce qui était demandé, en l'attente d'une réponse de votre part BonJeux.

Sean.

Publicité

MessagePosté le: Dim 2 Mai - 15:26 (2010)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Shalava
Administrateur
Administrateur

Point(s): 12 937
Moyenne de points: 67,38

MessagePosté le: Mar 4 Mai - 21:14 (2010)    Sujet du message: candidature Keohe Répondre en citant

bonjour 

merci pour l'interet que vous portez a cette guilde

mais jai le regret de vous annoncer que vous etes sur le forum d'une guilde de l'alliance confrerie du thorium

le forum des premium de kirin tor est : http://guildepremium.xooit.fr/index.php

bonne journée

SMILER45

Point(s): 12
Moyenne de points: 3,00

MessagePosté le: Mer 20 Oct - 04:53 (2010)    Sujet du message: Coagulation. Bulk Répondre en citant

When the noise and heat are static, chrysanthemum, bloom. When the pompous and the downtown began to sprout, chrysanthemum, fall failed. This open, pour the winter of pride, the static spring and summer of fun. This defeat, scattered light in winter, FFXIV Gold spring Yan, summer dust. However, scattered among the condensate, and only a silent, quiet and very calm and promised wire.
    Calm of the season, the most is the fall, half a slice of yellow leaves, a last days, Kuteng faint crow trees, solitude and deep. Calm autumn, most are chrysanthemums.Flowers dispersed, only the proud and Zhu Zhu, showing exquisite elegant face, snuggling with each other, Wang Jin busy after the storm and sad, ethereal and elegant. Yes, the daisy open in the fall, do not choose to spring clean, do not care about the summer's gorgeous, even more stubborn in the winter and open the Pro.Joy in the spring and summer flowers that will not praise, nor to listen to the praise of millions of people on the plum, as it is chrysanthemum, elegant, quiet Ju. Perhaps only you can let it fall open quietly for us.

Hermits tend Aiju, love it that a handsome and indifferent. Tao Jiaju flowers, planted in Nanshan, it taught him to forget, introverted and calm; Tingjian chrysanthemums, planted in the heart, "yellow phase pull hair pull, and when people pay cold look," which taught him to take it lightly, strong and mature. Then the children who will be a daisy calm, very calm to live, to think, true to the "fear clouds block our sight," the state, because they are the "heart at the top," the most beautiful and most quiet level.

So, they all quietly pour, gently dispersed. Not superficial praise, no fancy bloom, but still is the most amazing, most pure spirit, is not worldly air fairy, the highest yet mysterious hermit, a gentleman, is the daisy.

Rendanruju, is a blessing. In the capacity of a noisy and pompous, the refining is calm and content-rich heart; the enduring sorrow and loneliness, the enrichment of the heart is warm and beautiful; to accept the praise and glorification,FFXIV Gold  the indifferent is calm and quiet heart; not suffered the noise, loneliness, and praise, the precipitation is an introverted, quiet and deep, beautiful heart. If we can have such a daisy, a heart, what a happy life that? Fortunately, I have fallen in love with this autumn's chrysanthemums, like a beautiful sunset chrysanthemums generally mysterious. One year, in between its bulk condensate, I grew up, learned how the method in full bloom and the fall defeated, and slowly realized that a quiet happiness.

Perhaps lonely, perhaps better.

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 17:55 (2018)    Sujet du message: candidature Keohe

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Premium Index du Forum -> Premium -> Candidatures Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange